Bjuder på dagens skratt *S*


Ibland blir det roligt med CI-t! *S*

Bakom örat så har jag ju som en knapp eller en "cipp". Den sitter fast m.h.a. en magnet ju. I dag när jag skulle ta på mig hörisen så hittade jag inte det lilla batteri som finns, för att hörisen ska fungera..
Tänkte inte mer på det, utan tog ett nytt batteri..

När jag haft CI-t och hörisen på ett par timmar, började det värka lite bakom örat, precis vid "cippen".
Jag tog av CI-t efter ett tag och började asgarva!
Vid magnet satt nämligen hörisens lilla batteri! *S*
Jag lade CI-t, hörisen och batteriet (som jag alltid tar ur när jag inte använder hörisen), som vanligt i samma skål igår, när jag tog av mig dom.
Batteriet måste ha kommit för nära magneten och viiiiips, så satt det fast.

Inte konstigt att det kändes knöligt och värkte lite bakom örat! *fnissar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0