Kvinna blir man? *S*


Sitter å lyssnar på en av ljudböckerna jag lånat..

Först lyssnade jag utan CI och slingan och CM var även med och hjälpte mig så att vi så att säga - "kom rätt i boken". Då är det en kvinna som läser.

När jag sedan lyssnar med CI-t så låter det precis som en man som läser! *Skrattar*

NU FÖRSTÅR jag vad andra CI-bärare menar då de pratat om "Kalle-Anka-röst" och kvinnor som låter som män etc...

Övning ger färdighet dock. Det här med ljudböcker där jag samtidigt kan följa med i texten var faktiskt riktigt kul. Gick relativt lätt med just denna bok iaf att följa med i texten. En barnbok, hi hi. Den heter "Huset Hellmoores Förbannelse" och den var lite småroligt skriven.
Först presenterar en städerska boken och huvudpersonen, kommissarie Kleen *fniss* samt privatdektitiv D.E. Tektor. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0