Ännu mera ljud..




... mmm... det kommer ljudintryck hela tiden... å "aha-upplevelser"...

Jag själv kan känna skillnaden då jag säger "F" och "S" mot handen, audionomen visade mig... jag ser ju även skillnaden (det har jag gjort förut också iofs) då jag ser nåns mun... men hör jag skillnaden? Hmm.. njaäe, kanske inte ännu, men anar... mjo.. kanske... svårt å säga. Har ju ALDRIG hört skillnaden innan. Vad ska man då leta efter liksom... så är det med vissa ljud... man får ljudchocka hjärnan, MINST sagt! *S* Vänster öra får en chock typ... inte mina ord, är faktiskt ingenjören som sa så. *S*

En annan sak är det där kring ordet "chark" som jag tydligen uttalar rätt nu... *S*
Och sedan även att tangenterna knastrar nåt så in i... ja... mkt! när jag nu skriver... *S*
Och pendeltåget susar förbi, högre än förut. =)

Undrar hur thékokaren låter? Enligt en vän som också har CI tyckte hon att den lät som värsta jetmotor då hon fick sitt påkopplat...

Att kissa låter roligt... hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0