3v sedan...


Tänk vad tiden går!

Idag är det 3veckor sedan jag gjorde operationen på dagen.
Tryck-känslan i örat verkar ha gett med sig litegrann... jag har lärt mig vad som ger mera "tryck-känsla" och inte..

Tex känns det mer då man åker bil, när det blåser ute eller om jag är stressad så kan jag få mera tinnitus.
Intressant fenomen det där!

Det kliar inte lika mkt i örat längre, samt att sårskorpan också har lossnat. Nu kan jag duscha normalt igen! Det var underbart skönt att kunna tvätta håret ordentligt igen. Som jag har LÄNGTAT efter det!

I morgon är det midsommar - Glad midsommar på er allesammans!

Och på måndag kopplas jag in... wieeee... stort, spännande och nervöst också... undra VAD jag kommer höra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0