Gott nytt år!

 
Snart har ännu ett år gott. Detta år har jag varit helt sjukskriven hela året. Man kunde tro att det skulle göra mig deppig.. och tja, i viss mån kan man väl säga att jag ibland tyckt det varit hopplöst och varit deppig. Åas har det behövts återhämtning och vila.
Jag har lärt mig så himla mkt genom att faktiskt ge mig TID att ta hand om mig själv! Vad vill jag? Vad orkar jag? Vad KAN jag? Vem är JAG? Att återgå till mina rötter och den innersta stammen. Det som är jag. Det som är i mina celler. Det som flyter där i mitt blod. Inte nåt som nån annan sagt till mig, skapat mig till och format mig till. Utan... det.som.är.jag. Punkt!
 
Jag ser med nyfikna ögon fram emot 2015. Nytt år - nya möjligheter. Dubbla chippar och starkare än nånsin.
 
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0