Längesen...

 
Nu var det otroligt längesen som jag bloggade. Jag vet inte varför det inte blivit av, men det stannade bara upp på nåt vis. En anledning kan ju vara att jag slarvade bort lösenordet ett tag. *S* Nu hittade jag det igen iaf.
 
Det är lite synd. Jag har alltid älskat att uttrycka mig i tal och skrift, men vi får se om jag kan flytta den här bloggen senare eller koppla den till en mera snyggare sida. 
 
Nu är jag iaf här och vi får se hur frekvent det skrivs. Jag har gått med i diverse fb-grupper på nätet och fått massa cippos-vänner. Det rullar på och så är jag ju också dubbelchippad idag. Livet är bra annorlunda än sist jag skrev. Mer om det framöver - kanske.
Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och bara vara. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0